středa 30. října 2013

Cvičení + jídlo (když je doma vymeteno)

Začátek tohoto týdne neproběhl úplně dobře, protože jsem neměla čas ani na to, zajít pořádně do obchodu. Museli jsme si proto vystačit s tím co jsme našli. Jedna velká krize proběhla včera večer a byla to vážně sranda.
Určitě znáte granolu. Občas si to doma taky uděláme, z ovesných vloček, jablek, oříšků, kokosu nebo sušeného ovoce. No a protože ze zmíněných věcí jsme doma měli jen ty vločky (:-D) zkusili jsme takový experiment.
Ve výsledku to granolu trochu připomínalo, jen se to nedalo péct tak dlouho, takže to nebylo tak křupavé. Kromě ovesných vloček jsme teda použili co bylo doma: jablečná přesnídávka, sezamové semínka, perníkové koření, trochu medu. A světe div se, opravdu to ztuhlo a po upečení jsme měli takové fajn sušenky.  (160°, 25-30minut)

Bohužel se mi při delším běhu opět ozvalo mé staré bolavé koleno, takže jsem nucena ještě týden skoro nic nedělat. Největší trest co může být. Neměla bych ani chodit (což samozřejmě se školou nejde, takže chodím :-D), rozhodně ne běhat a vůbec nohu namáhat. Cítím se jako invalida.
Nicméně to tak hrozné není, tenhle týden cvičím hlavně ramena, biceps a triceps a k tomu nohy zase tolik nepotřebuji. Ale není to sranda.
Taky jsem přešla na těžší činky, workouty které jsem si do teď dávala s 2x 2kg budu dělat s 2x 3kg. Aneb třikrát hurá ISIC kartě, díky které mám slevu do něktrých obchodů. :-D
Dneska je můj velký den, protože jsem dostala mladou svěřenkyni. Je jí 15 let a bohužel pro ni už se blíží k devadesáti kilům. Její maminka si nemůže dovolit nic extra, takže jsem se jako studentka nabídla, že se pokusím její dcerce pomoci zadarmo. Snad se mi to podaří, protože jak se zdá vůbec se jí do cvičení nechce. Přemýšlím nad fitboxem, to by ji mohlo snad i v patnácti bavit. :-)

Tolik dneska ode mě, bude to chabé když nemůžu pořádně nic. Jen doufám, že se noha uklidní ať můžu cvičit zase normálně. Mám běhovo-jógový absťák. :-D

4 komentáře:

  1. mnam ten salatik je lakavy!

    Inak pozyvam na moje 4 vyrocie blogu a giveaway o GUCCI RUSH 75ML! tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám problémy s kolenem. Není to vůbec nic příjemného a chápu tě. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to je mi líto. :-/ Snad to nebudeš mít nadlouho.

      Vymazat
  3. Wow, chudák holčina... je to velké otevření očí, nebýt toho, že jsem se vzpamatovala, jsem na tom dneska jako ona...
    Problémy s nohama jsou celkově hrozný, já mám kotník a co ten se mě natrápí... prostě hrůza...

    OdpovědětVymazat