úterý 22. října 2013

Sladkosti a dobroty - zlo?

Ahoj,
předně se omlouvám za svou malou aktivitu, škola mi dává v poslední době hodně zabrat. Nově jsem začala chodit do školního fitka. Vstup mě vyjde na pár korun, mám to kousek a je to super na vyplnění třeba dvou prázdných hodin. Každopádně chodím domů poměrně pozdě, v lepším případě jdu ještě do práce. No nebudu se nad tím rozčilovat, vydělávat se musí a učit taky.

Dnes bych se ráda věnovala sladkostem. Přečetla jsem si docela smutnou diskuzi ve které se slečna "trestala" za každý "prohřešek". Proč ty uvozovky. Já sladkosti jako žádné zlo nevidím. Že jsem si navykla na zdravou a vyváženou stravu neznamená, že bych si občas taky něco nedopřála - prostě když mám chuť. Nemá smysl se hrozit tím, kolik zbytečného cukru jsem právě snědla.

Něco jiného je to samozřejmě když chcete hudbou, ale o tom se bavit nechci. Když jíte jinak zdravě, cvičíte nebo máte prostě celkově dostatek pohybu, ani celá čokoláda na vás opravdu po snědení vidět nepůjde. :-D Jde spíš o to, že třeba když jsem se já "naučila" jíst pravidelně a dobře, najednou nějaká chuť na sladkosti nebyla.

Já si ale občas ráda dám třeba něco dobrého co upeče maminka. Ráda občas upeču něco i já - třeba muffiny. Když si dám ve škole marcipánový dortík, taky se za to nebiji do hlavy. :-D Prostě mi připadá naprosto zbytečné takovéhle věci řešit.

Jak to se sladkostmi vidíte Vy?

1 komentář:

  1. Já si bez nich neumím život představit. Trestat se za to? Blbost, je to proste součást jídelníčku :-)

    OdpovědětVymazat