pondělí 7. října 2013

K snídani či svačině jogurt?


Už jsem dnes od dvou lidí slyšela, že nemají ráda ovesnou kaši. Já si tohle třeba neumím představit a proto ji jím každý den. A co se dá jíst jako rychlá alternativa ovesné kaše? Jogurt.

Nikdy nekupuji slazené "ovocné" jogurty typu Activia a podobně. Neříkám že je to kdovíjaký hnus, ale prostě ta představa pomletých brouků místo slibovaných jahod.. brr. Krom toho když si ochutíte bílý jogurt podle sebe je to tisíckrát lepší a už nikdy jiný jogurt chtít nebudete.

Doba přípravy: 2-5minut? :-D
Ingredience: jeden bílý jogurt, domácí marmeláda, med, ovoce, skořice..

Základ je vždy stejný a ten tvoří bílý jogurt. Moje nejoblíbenější kombinace je s domácí marmeládou - ať rybízovou nebo třeba malinovou. Pokud marmeládu neděláte, super je to třeba s medem, kouskem čokolády (obsah kakaa více než 70%), ovocem, skořicí, trochou müsli.. nebo se vším dohromady. Nejednou jsem si udělala třeba kombinaci jogurt-kiwi-čokoláda-med-skořice. Možná to zní nechutně, ale je to prostě dobrota. :D

Na fotce je to ještě nezamíchané, aby šlo něco vidět, určitě to chápete.

1 komentář:

  1. Jooo! Souhlasím! :))
    Doma ochucený jogurt chutná prostě nejlíp..:)
    Ale určitě zkusím s medem nebo čokoládou. To mě upřímně ani nenapadlo.. Díky za tip! :))

    OdpovědětVymazat