pátek 1. listopadu 2013

Něco ze školních svačin

Už jsem myslím zmiňovala, že jídlo u nás ve škole není opravdu něco, co bych chtěla jíst. A určitě víte, že to je prostě problém. Navíc u nás není ani možnost si cokoli ohřát, takže musím nosit výhradně věci, které jsou poživatelné i studené. Ať žijí krabičky <3
Pro změnu rýžová kaše (jenom proto, že jsme zrovna neměli vločky. :-D), k tomu domácí brusinková marmeláda, goji a kakaové piškoty.
Zeleninový rychlosalát a tousty z domácího chleba. <3
Tahle fotka už tady byla, tak si představte špagety se sojovým masem v krabičkové verzi. Fakt je to studené dobré, jenom sýr se nerozteče. :-D

Dneska na mě v krabičce čeká rizoto k obědu a na svačinu zeleninová bageta. Spolužáci závidí, že nemusím jíst v menze. :-D

6 komentářů:

  1. Kakaové piškoty? :-O V životě jsem je ještě neviděla :D musí být vynikající!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi je dělala i Opavia, ale už nikde nejsou.. nevím proč. Vyrábí je jen Tesco co vím. Jsou vynikající, doporučuju! :-)

      Vymazat
  2. My mame jidelnu docela ok, myslim, ze se i snazi varit trosku zdraveji (tudle byl v jidelnicku napsany celozrnny knedlik, ale moc jsem tomu neverila, tak jsem radsi nesla :D), mivame na vyber ze dvou jidel, obcas se to da a obcas ne :D takze kdyz mam neco sveho, jsem spis za podivina, ale tak co :) ta ryzova kase, to bych si hned dala! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já školní jídelně taky nevěřím, ale stačí doma zmínit, že si chci tahat obědy v krabičkách, a vyústí to v hádku, takže se radši držím školního a jenom když je něco fakt příšernýho, tak nejdu..

    OdpovědětVymazat
  4. Tak o kakaových piškotech taky slyším poprvé! Vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat