pátek 4. října 2013

Lehký salát se sýrem



Do pořadí dávám druhou naprosto geniální věc. Zase těstoviny, ale tentokrát lehký salát, ideální i na léto, protože je nejlepší pořádně vychlazený. My si ho dáváme jako večeři nebo v menší porci na svačinu.

Sýr si můžete vybrat podle chuti, u nás se používá hlavně jadel, takže ho máme i tady. Ale fantazii se meze nekladou. :-D Stejně tak je to i s dresingem/zálivkou.



Doba přípravy: 10-15 minut
Ingredience: těstoviny, 2 rajčata, paprika, salátová okurka, kousek ledového salátu, bílý jogurt, koření a bylinky dle chuti, trošku citrónové šťávy, česnek

Postup je naprosto jednoduchý. Dáme si vařit těstoviny a mezitím se vrhneme na krájení zeleniny. Nakrájenou zeleninu si připravíme do mísy a začneme s jogurtovým dresingem (nebo zálivkou, jak chcete). Vezeme bílý jogurt, který zakápneme troškou citrónové šťávy a rozmačkáme do něj kousek česneku. Pořádně zamícháme a přidáme koření a bylinky podle chuti.
Pak už jen necháme vychladnout těstoviny, nakrájíme si na kostičky vybraný sýr a všechno dobře promícháme.


4 komentáře:

  1. Někdy si ho určitě udělám, protože mě jaksi přestává bavit jíst samotné těstoviny případně obohacené o strouhaný sýr :D

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím jsem taky měla problém a prostě se mi nechtělo nic k těm těstovinám udělat. :-D

      Vymazat
  2. Těstovinové saláty miluji :) třeba s tuňákem.. :) a tenhle vypadá také báječně :) díky tobě už mám druhý tip, co si udělat na oběd do školy, aniž bych musela kupovat něco speciálního (krom teda toho sójového masa z minulého článku :)) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tuňákem je taky výborný, to mám nejraději na špagetách. :-) A jsem ráda, že jsem pomohla teda, nečekala jsem to! :-)

      Vymazat