sobota 26. října 2013

Současné cvičení + zase sojové maso

Ahoj,
v poslední době se ze mě stává lenoch, samozřejmě jen co se týče posilovny. Prostě tam nechodím. Nechce se mi, nemám čas. I když mě školní fitko láká svou cenou, radši momentálně cvičím doma. V poslední době jsem postřehla i to, že někteří lidé se bojí chodit do fitka. Buďto že se stydí, nebo že se ztrapní, nebo mají pocit, že na ně budou všichni zírat (jako by neměli dost své práce) a hledat chyby v jejich cvičení. Vždycky se najde nějaký šťoura, ale na to se vykašlete a cvičte si co Vás baví. A pokud prostě nechcete, cvičte doma nebo venku, hotovo.

To byl takový můj "moudrý" úvod. :-D Vlastně jsem se díky tomu chtěla dostat ke svému současnému domácímu cvičení. Kromě ranního běhu si dávám venku i takovou rozcvičku na protažení. Další pohyb (kromě chůze, případně běhu na autobus) se koná až odpoledne-večer. Podle toho jak je čas nebo stíhám. Dost často nestihnu ani to, ale ranní rutinu neměním nikdy.
Když to teda stihnu, cvičím poslední týdny full body. Baví mě to a mám ráda takovou tu.. příjemnou bolest celého těla. Určitě to znáte. Odcvičím si asi půl - hodinku a jsem úplně spokojená.

Protože se Vám minule sojové maso tak líbilo, tak můj tip (neboli dnešní rychlý oběd):
Špagety se sojovým masem na kukuřici a rajčatech se sýrem. 
- uvaříte si špagety.
- dáte si do vody vařit sojové maso (80g/1l), odstavíte po 10 minutách.
- na pánev dejte nakrájenou cibulku, rajčata a kukuřici (já to dělám bez oleje, pouze na šťávě, která se uvolní z rajčat), po chvilce přidejte uvařené sojové maso (samozřejmě vodu odlijte).
- pořádně zamíchejte, maso uvolní také nějakou vodu. Přidáme koření: trošku soli, pepře, bazalky.. podle Vaší chuti. Dávám také dvě lžíce rajčatového protlaku.
- opět mícháme a necháme pár minut dojít. Hotové servírujeme posypané čerstvým sýrem, který se lehce rozteče.

Jednoduché, dobré a efektivní jídlo. :-)

2 komentáře:

  1. Já si pro jistotu koupila permanentku, aby mě to nutilo do posilovny opravdu pravidelně chodit. I když já se vlastně ani nutit nemusím, vždycky se na tréninky děsně těším!
    Co tak doma cvičíš? :))
    Sójové maso už se chystám dlouho ochutnat, dokonce už jsem si jedno balení i pořídila, ale zatím ještě nebyla vhodná doba ho rozbalit. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych se těšila, ale prostě.. špatné období. Určitě to znáš taky.. :-D Ale permanentka je dobrý nápad. Na domácí cvičení mám pár sestav složených z různých videí a ještě dělám jógu. :-)
      To je zvláštní, mě vždycky sojové maso přišlo jako základ, jedli jsme ho doma už jako malé děti.. překvapuje mě že tolik lidí ho ještě ani nejedlo. Určitě ochutnej, je to parádní. :-))

      Vymazat