pondělí 28. října 2013

Cvičení, které zvládne i mamka (neboli fešák Bob)

Název je maličko zavádějící. Chtěla jsem se asi pochlubit, že se mi konečně podařilo přemluvit mamku k tomu, něco začít dělat. Bohužel má menší nadváhu než pár let. Není to sice nic drastického, ale sama se dobře necítí a v poslední době se zamilovala do šatů. Tak jsem jí taky jedny k vánocům pořídila a s tím i motivaci maličko shodit. To rozhodnutí udělala sama, po tom co jsem jí pustila čtrnáctou sérii The biggest loser. (:-D)

Přirozeně si hned zamilovala fešáka Boba Harpera (kdo taky ne?), takže se sama pustila do jednoduchého workoutu. Jsem na ní pyšná a zároveň mám potvrzeno, že tohle zvládne každá pracující mamča i po padesátce.
Samozřejmě to není jen o tom, jídelníček už jsem jí upravila před delší dobou, začala víc chodit pěšky do práce a výsledky už jsou vidět. Zajímalo by mě jestli rodič některého z Vás také vyzkoušel nějaké cvičení, popřípadě jaké? Aby to nebylo zase tak moc náročné? Přece jen nejsme v TBL vile, kde můžete jen cvičit a nemusíte chodit do práce.. takže aby se po tom dalo přežít. :-D Díky.

1 komentář:

  1. Moje mamka pořád ne a ne se dokopat. Nic nedělá a pak někdo řekne, že zhubla a přitom jedinej člověk u nás doma, který cvičí a zdravě jí, jsem já! To mě hrozně štve... Nic pro to nedělá... Maximálně, když si ráno dělám kaši, tak chce taky, protože jí ode mě chutnají...

    OdpovědětVymazat