čtvrtek 10. října 2013

Ovesná kaše na sto způsobů



Ovesná kaše - moje nejvíc vařené jídlo a důvod proč se těším na ráno. :-D Ne, opravdu to tak je. Ovesná kaše je neskutečně jednoduchá na přípravu a můžete si ji každý den udělat s něčeím jiným a tak prostě nehrozí nebezpečí že se jí někdy přejíte.

Slyšela jsem, že se dají ovesné vločky dělat i v mikrovlnce, sama jsem to nezkoušela a ani nebudu, protože.. no. Musím to psát?


Doba přípravy: 10 minut
Ingredience: 50-100g ovesných vloček, voda, mléko, sůl, med, skořice, ovoce/čokoláda (70% a víc), kokos...

Začneme úplně jednoduše. Dáme si vařit trošku osolenou vodu - buď jen vodu, nebo ji slijeme s trochou mléka (je to chutnější). Přimícháme trochu medu na oslazení a necháme dojít k varu. Plamen pak ztlumíme a vysypeme vločky. Už jen mícháte a mícháte asi 5 minut. A kaše je hotová.
Nakrájíme si ovoce na drobné kousky a zamícháme je do hotové kaše. Další kousky ovoce pak můžete nakrájet nahoru, aby to nejen dobře chutnalo, ale i vypadalo.
Další věci si přidáváte podle své chuti. Já třeba do kaše přidávám trochu skořice a přidám si i kousek 75% čokolády. Když nemám chuť na ovoce (to sice není moc často, ale může se stát), dám si ji s kokosem. U tohohle není co řešit, protože kombinací máte stovky a tedy každý den si můžete udělat jinou.

3 komentáře:

  1. Taky si jí dělám každé ráno.. :) není nic lepšího..:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kolik té vody? :) Jsem na tohle antitalent, vždy jí dám moc (třeba do kuskusu a pak mi to plave :D )

    OdpovědětVymazat
  3. Ovsene vlocky jem snad kazdy den, toto je naozaj nieco pre mna. ;)

    OdpovědětVymazat