pondělí 4. listopadu 2013

Zaostřeno na boty #1: Trénink

Boty jsou důležitou součástí každého pohybu. Díky špatně zvoleným botám můžete pak cvičením svému tělu víc uškodit než pomoct.
Dnes bych vám ráda ukázala boty na cvičení - respektive na cvičení doma, do posilovny, box a všechny podobné činnosti. Sama jsem už řadu bot vyzkoušela, od obyčejných někde z Deichmanna, přes Reebok či Adidas až po mé současné, které oficiálně můžu vyhlásit jako ze všech nejlepší - a pozor, nejsou ani nijak drahé. Takže vám představuji dámské boty Nike Air Max fusion.
Já jsem je koupila před několika měsíci okolo 1400Kč, v každém sportu je najdete za přibližně podobnou cenu, v různých barevných kombinacích - já mám tuhle, protože připlácet si tisícovku jen za to, že budou boty černé mi připadá jako kravina. :-D
Vyfotila jsem pro vás několik fotek. Jak vidíte nahoře, designově jim nejde nic vytknout. Ale o to nejde. Důležitější je ta neskutečná pružnost. Botu ohnete do jakéhokoli úhlu bez sebemenších potíží.
Jejich specialitou je taky podrážka. Zajišťuje maximální pohodlí - já jako člověk s nemocným kolenem to mohu opravdu dobře posoudit. Absorbuje nárazy při skákání, poskytuje dobrou stabilitu i oporu. Což je přesně to, co u bot hledám. Zvlášť když je využívám na více věcí, nejen na cvičení.
Celý tvar boty kopíruje nohu a musím říct, že jsou hrozně pohodlné. Takové měkké až mi připadá, že cvičím v ponožkách. :-D
 Nebudu vás přesvědčovat, ale prostě jsou výborné. Kdo tápe a hledá vhodné boty, za mě je můžu všem doporučit, tak pohodlné boty jsem ještě neměla. Navíc po cca 5 měsících cvičení vypadají pořád jako nové.

8 komentářů:

  1. Ty jsou hezké. :) Asi se po nich mrknu, přeci jen moje Adidasky už něco zažily. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci dělat reklamu, ale je fakt, že jsou nejlepší jaké jsem zatím měla. :-D

      Vymazat
  2. Mám Adidasky, které jsem kupovala výhradně na procházky/trošku běhání a zkoušela jsem v nich i cvičit doma a asi nejsou úplně top právě na doma, ale asi je to zas lepší než cvičit bosky a já toho teď stejně moc nepocvičím, achjo.. :D Ale tyhle Najky vypadají suprově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to rozhodně. Cvičit bosky tak maximálně jógu, jinak už vidím ty podvrtnuté kotníky neli něco horšího. :D
      To je hrůza, snad budeš brzy v pořádku. :)

      Vymazat
  3. to cloveka motivuje behat v takych paradnych topankach!

    Pozyvam na giveaway o Gucci Rush 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherne botky,musi.se v nich cvicit jedna basen :-) me staci obyc ze sportissima ae uz jsem mela i od tamiku :-D nastesti zatim nemam problemy s koleny (klepy klep)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nahoda, take je mam ze sportissima. :D
      tak klepu take, aby te problemy s koleny vubec nepotkaly. :)

      Vymazat